Dagje 'vrij' - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Dagje 'vrij' - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Dagje 'vrij'

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

09 November 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Heyhey allemaal! 01-11-2009

Vanochtend stond ik niet vroeg op, lekker een keertje blijven liggen. Daar had ik wel even zin in. Eerst even geholpen bij de cups, daarna weer een heerlijk ontbijt. Toen ik ’s ochtends onder de douche stond kon ik nog een ringworm tellen , niet leuk! Ze jeuken echt heel erg. Vandaag ben ik eigenlijk ranger, en het is zondag… dus vrij :D! Toch heb ik hier steeds de neiging om iets te willen doen, dus toen Vincent vroeg of ik mee ging kippen halen deed ik dat samen met Gillian. Daarvan terug gekomen zijn we vast begonnen met het uitwisselen van onze foto’s. Ben ik even blij dat ik mijn laptop meegenomen heb, met genoeg geheugen. Met behulp van mijn cardreader had ik alles er zo op staan. En ja… ik ga ze eerst uitzoeken voor ik ze laat zien, ik denk namelijk niet dat jullie zitten te wachten op meer dan 2500 foto’s haha. Dan zitten we wel even een lang weekend naar het beeld te staren. Steeds twintig foto’s van elk diersoort ghegheghe. Nadat we dat gedaan hadden, ben ik samen met Sandra en Melanie het hok van de Gremlins gaan schoonmaken. Heerlijk klusje was dat, want we hadden ze daarvoor net kippen gevoerd natuurlijk. Na ook de kippies rond onze lodge weggeruimd te hebben heb ik mijn sportieve outfit aangetrokken en ben ik weer mijn vaste rondje gaan hardlopen. Op het moment dat ik eigenlijk naast me aan het kijken was omdat er giraffen en zebra’s naast mij rende stapte ik gewoon bijna op een slang :O, ik schrok echt zeg. Verder hebben we niet veel gedaan omdat er morgen weer drie vrijwilligers naar huis gaan. Na het -nogal late- avondeten hebben we tot aardig laat in de bar gezeten.

Lieve knuffies van mij