Dagje 'vrij' - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Dagje 'vrij' - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Dagje 'vrij'

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

09 November 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Heyhey allemaal! 01-11-2009

Vanochtend stond ik niet vroeg op, lekker een keertje blijven liggen. Daar had ik wel even zin in. Eerst even geholpen bij de cups, daarna weer een heerlijk ontbijt. Toen ik ’s ochtends onder de douche stond kon ik nog een ringworm tellen , niet leuk! Ze jeuken echt heel erg. Vandaag ben ik eigenlijk ranger, en het is zondag… dus vrij :D! Toch heb ik hier steeds de neiging om iets te willen doen, dus toen Vincent vroeg of ik mee ging kippen halen deed ik dat samen met Gillian. Daarvan terug gekomen zijn we vast begonnen met het uitwisselen van onze foto’s. Ben ik even blij dat ik mijn laptop meegenomen heb, met genoeg geheugen. Met behulp van mijn cardreader had ik alles er zo op staan. En ja… ik ga ze eerst uitzoeken voor ik ze laat zien, ik denk namelijk niet dat jullie zitten te wachten op meer dan 2500 foto’s haha. Dan zitten we wel even een lang weekend naar het beeld te staren. Steeds twintig foto’s van elk diersoort ghegheghe. Nadat we dat gedaan hadden, ben ik samen met Sandra en Melanie het hok van de Gremlins gaan schoonmaken. Heerlijk klusje was dat, want we hadden ze daarvoor net kippen gevoerd natuurlijk. Na ook de kippies rond onze lodge weggeruimd te hebben heb ik mijn sportieve outfit aangetrokken en ben ik weer mijn vaste rondje gaan hardlopen. Op het moment dat ik eigenlijk naast me aan het kijken was omdat er giraffen en zebra’s naast mij rende stapte ik gewoon bijna op een slang :O, ik schrok echt zeg. Verder hebben we niet veel gedaan omdat er morgen weer drie vrijwilligers naar huis gaan. Na het -nogal late- avondeten hebben we tot aardig laat in de bar gezeten.

Lieve knuffies van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 82432

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: