Zielig paardje - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Zielig paardje - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Zielig paardje

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

09 November 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Goedendaggiej allemaal! 08-11-2009

Vandaag heb ik echt heerlijk uitgeslapen tot een uur of negen. Mijn zwelling was gelukkig een stuk minder, maar nog wel erg pijnlijk. Ik had rustig ontbeten, wat nu gewoon bij het kamp kon. Daarnaast is namelijk een soort bar/restaurant iets wat eigenlijk gebruikt wordt wanneer er meer vrijwilligers zijn. Daarna zijn we richting het huis van Anthony en Emma gegaan. Daar heb ik het paard samen met Anthony gewassen en geborsteld. Haha toen kon ik hem dus leren welke borstel eerst en op welke manier. Verder hebben we lekker gerelaxt en tijd bij het paard besteed. Zondag is hier namelijk ook lekker niks doen en genieten. Vandaag was het wel erg warm. Ik merk wel dat het hier zeker een paar graden warmer is dan bij Ukutula, want je ziet hier in een heel andere streek. ’s Middags had ik lekkere wentelteefjes gemaakt voor de rest. ’s Avonds had ik hutspot gemaakt haha, in die hitte ja. Ze vonden het erg leuk dat ik dat deed. Morgen gaan we echt aan het werk. Dan gaan we cheeta’s tracken en hyena’s. Dat moet vroeg gebeuren, dus dook ik ook lekker vroeg mijn bedje in.

Liefs van mij

  • 09 November 2009 - 19:18

    LE:

    Zooooo! Nadat ik mijn mail opende had ik 21 nieuwe emails. Ik dacht dit zal een vergissing zijn. Blijken het 21 nieuwe verhalen te zijn! :P:D Blijkbaar heb je weer internet kunnen vinden..

    Heb al je verhalen in één stuk door gelezen. Sjé je hebt echt een hoop meegemaakt! Een hoop super leuke dingen en dingen waarvan ik niet had verwacht dat je dat zou doen of durven :) maar wel super ervaringen!

    Volgens mij kijk je nu heel anders naar dieren als je ze thuis weer op tv ziet. Jij kan gewoon vertellen dat je hebt hardgelopen met zebra's en giraffen haha. Super leuk voor je!

    Misschien is project anders, maar probeer er net als het vorige weer wat leuks van te maken. Aan je verhalen te merken heb je daar geen moeite mee :D Je schrijft erg leuk en vind t leuk om je op de manier te volgen. Geniet er nog van!

    Koesjaahxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 82436

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: