Stallen metselen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Stallen metselen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Stallen metselen

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

11 November 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hellow jullie! 10-11-2009

Vandaag ging ook weer de wekker om 05.00 uur. Het had vannacht behoorlijk geregend, dus het was klam en nat buiten… eindelijk een beetje koel. Mijn ontbijt bestond uit een bordje warme pap :P gheghe wel lekker hoor. Ook al waren Marie en ik om 06.30 uur bij het huis van Anthony en Emma begonnen we pas rond 08.30 uur echt met werken. Zonde van de tussentijd natuurlijk. We gingen alleen geld wegbrengen naar de -best verre- boerderij naast ons. Na nog geen kilometer begaf de Landrover het ineens en moesten Marie en ik opgehaald worden door Anthony. Tot aan de lunch en tot aan het avondeten zijn we alleen maar bezig geweest met het metselen van de paardenstal. En nog is het niet af, want het moet voor zes paarden zijn. Ookal leek het ’s ochtends op een regenbui, was het nog erg warm. Tussendoor heb ik nog even contact gehad met Awesome Travel over mijn geldprobleem. Ik heb met mijn domme hoofd mijn oude pas van de postbank meegenomen. Maar tjah die is alweer een tijdje ING he. Ik dacht slim te zijn door mijn nieuwe pas thuis te laten in het geval dat…. Euhhhh niet slim dus. Maargoed hij zou mij dus zsm terugbellen met een oplossing. Komt wel goed. ’s Avonds hebben we heerlijk curry gegeten tijdens het kijken van Slumdog Milionaire. Daarna weer lekker mijn bedje ingedoken.

Kusjezzz van mij

  • 11 November 2009 - 10:27

    Marit:

    Jeetje, wat een verhalen zeg! Heb ze lekker allemaal geprint ;-) Klinkt echt super vet allemaal! Geniet er nog even van!

    Xx

  • 11 November 2009 - 21:07

    Ineke:

    Die Sandra,
    Ben steeds weer verbaasd wat je daar allemaal uitspookt.Duidelijk is wel je bent veelzijdig inzetbaar hahaha !! Heb straks nog wel een paar leuke klussen voor je als je thuis bent ! Wel zielig dat paard, hopelijk knapt het snel op met jouw goede verzorging.Hoor wel of je het geld goed geregeld krijgt.Heb je nu echt al alle kadootjes gekocht ??haha veel liefs je mams xxx

  • 11 November 2009 - 21:44

    John:

    Ziet er nog steeds héééél goed uit!

    Nieuwe omgeving is misschien wat minder luxe, maar zo te zien toch ook weer aardige mensen en heel andere dingen dan flesjes geven en giraffen villen. Lijkt mij wat minder bloed en poep, maar weer wat meer natuur (zo aan je tent te zien).

    Volgens mij doe je het meer dan prima. Als je weer thuis bent gaan we gewoon zo door. Vroeg opstaan, lekker werken en met een geblokkerde betaalpas kan je ook nog heel goed sparen voor de volgende reis.

    Geniet nog maar even volop, want de tijd gaat echt supersnel (over anderhalve week ben je alweer op de terugreis).
    Veel plezier, maar zorg wel dat je zelf een beetje heel blijft met al die bijtertjes in de buurt.

  • 13 November 2009 - 10:14

    Gillian Jongerius - :

    Hey wijffie
    Ik dacht dat je op n cheetahfarm was??? Ben je opeens stallen aan t bouwen voor paarden!! Vreemd, maar wel leuk zo te zien! Heb je t naar je zin? Of mis je Ukutula? Ik wel hoor, wil t liefste vandaag nog terug om met de kleintjes te knuffelen. Helaas is het niet mogelijk maar denk dat Melissa wel wat extra knuffels uitdeeld.
    Heel veel plezier nog daar en geniet hè?!?!

    Liefs Gill

  • 13 November 2009 - 18:56

    Bert:

    Ik heb met stijgende verbazing en vooral bewondering en ook wel een wel met een beetje jaloezie alle verhalen rustig gelezen. Wat een belevenis allemaal, Koeienpoten eraf zagen,"'lang nek'" villen, je doet het toch gewoon allemaal.Prachtig, stoeien met meneer de leeuw,metselen ach,wat doe je eigenlijk niet. Echt helemaal prima, en de tijd vliegt, nog een weekje en je bent weer thuis. Ik heb dat mannetje van je in toom kunnen houden , dus dat zit goed. Nou, geniet nog even en we horen snel van je. Oma leest ook nog steeds met veel interesse alle verhalen en doet de groeten
    elly en bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 82453

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: