Snik :' ( - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Snik :' ( - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Snik :' (

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

20 November 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Heyhey you! 18-11-2009

Vandaag ging de wekker echt vroeg, sjee zeg de zon was nog niet eens op. Het was weer Hollands weer. Jammergenoeg voelde ik me op een of andere manier niet lekker, dus bleef ik achter. Ik denk dat het een combinatie was van de omslag van het weer en het niet naar huis toe willen. Een beetje down zeg maar. Zo had ik even de tijd om mijn spullen vast uit te zoeken. Ik moet echt dingen achter laten hier omdat ik het niet allemaal in mijn kapotte koffer krijg. Sjaa die vond het nodig om het te begeven op het moment dat ik hem dicht deed toen ik Ukutula verliet. Shit happens he. De rest was al vroeg terug, dus gingen we vroeg lunchen en kaarten natuurlijk :P. De twee niewe vrijwilligers uit Zwitserland hebben we even ingemaakt haha. Die vertelde mij ook dat er ’s nachts wel een hyena in de kooi zat, maar zich er letterlijk uitgebeten had :S. Rond een uur of twee gingen we dat gat dus repareren en de rest sterker maken. Ook wilde Anthony een soort alarm maken zodat hij gelijk kon horen wanneer er iets in zat. Al vroeg waren we klaar dus stond het eten bij het kamp ook al op ons te wachten. Iedereen was moe, dus kropen we ook vandaag vroeg onder de wol. Ik kon niet in slaap komen… genietend van de natuurgeluiden en denkend aan mijn laatste dag die ik morgen zou hebben.

Liefiessss Sandra xxx