Wat anders! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Wat anders! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Wat anders!

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

23 Juni 2011 | Nederland, Almere-Buiten

Hallo Lieve trouwe lezers!

Het is alweer een tijdje geleden, maar er is toch onverwacht weer wat leuks te beleven. Aangezien mijn mannetje en ik het idee hebben om volgend jaar dan eindelijk (voor mij dan) naar Colombia te gaan blijft er nu weinig geld over natuurlijk. Een 23-daagse rondreis is niet algeheel gratis. Ik verdien natuurlijk denderend goed, maar ik ben nog net geen Briges haha. Gelukkig ben ik goed op weg :D.

Genoeg blabla geen geld dus. Sandra 4 weken thuis zitten in NL is natuurlijk ook niet geslaagd. Voor mijzelf niet leuk, maar ik denk dat mijn lieve schat me daarna graag met de kat op straat zet haha. 8 uur in de sportschool dan? Dan blijft er weinig Sandra meer over :p. Oplossing... weggaan dus.

Ik kwam op het idee om jeugdreizen te gaan begeleiden. Aangezien ik daar vroeger ook met volle teugen van genoten heb. Ik ga 3 van mijn 4 weken vakantie reizen begeleiden voor de jeugd. Wie wat en waar vertel ik nog wel, aangezien dat nog een beetje onduidelijk is. Het is zowel binnen- als buitenland (A). Maar ik kan jullie in ieder geval verzekeren dat het een gehele uitdaging zal zijn ;).

Aankomend weekend heb ik een opleidingsweekend in Vorden. Daar ga ik een aantal workshops volgen die mij van alles leren. Van eten koken voor grote groepen tot communiceren en programmeren (en nee niet gelijk aan computers denken).

Ik laat jullie weten hoe dat weekend was, en zal snel mijn rooster bekend maken.

Liefs,
Sandra