Wat anders! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Wat anders! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Wat anders!

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

23 Juni 2011 | Nederland, Almere-Buiten

Hallo Lieve trouwe lezers!

Het is alweer een tijdje geleden, maar er is toch onverwacht weer wat leuks te beleven. Aangezien mijn mannetje en ik het idee hebben om volgend jaar dan eindelijk (voor mij dan) naar Colombia te gaan blijft er nu weinig geld over natuurlijk. Een 23-daagse rondreis is niet algeheel gratis. Ik verdien natuurlijk denderend goed, maar ik ben nog net geen Briges haha. Gelukkig ben ik goed op weg :D.

Genoeg blabla geen geld dus. Sandra 4 weken thuis zitten in NL is natuurlijk ook niet geslaagd. Voor mijzelf niet leuk, maar ik denk dat mijn lieve schat me daarna graag met de kat op straat zet haha. 8 uur in de sportschool dan? Dan blijft er weinig Sandra meer over :p. Oplossing... weggaan dus.

Ik kwam op het idee om jeugdreizen te gaan begeleiden. Aangezien ik daar vroeger ook met volle teugen van genoten heb. Ik ga 3 van mijn 4 weken vakantie reizen begeleiden voor de jeugd. Wie wat en waar vertel ik nog wel, aangezien dat nog een beetje onduidelijk is. Het is zowel binnen- als buitenland (A). Maar ik kan jullie in ieder geval verzekeren dat het een gehele uitdaging zal zijn ;).

Aankomend weekend heb ik een opleidingsweekend in Vorden. Daar ga ik een aantal workshops volgen die mij van alles leren. Van eten koken voor grote groepen tot communiceren en programmeren (en nee niet gelijk aan computers denken).

Ik laat jullie weten hoe dat weekend was, en zal snel mijn rooster bekend maken.

Liefs,
Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 82441

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: