Barcelona - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Barcelona - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Barcelona

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

20 Juli 2011 | Spanje, Blanes

19-07-2011

Hola!

Vandaag hebben we weer heerlijk ontbeten. Om 11.00uur gingen we richting het busstation om daar de bus naar het treinstation te pakken. Zo onduidelijk aangegeven allemaal haha. We zaten eerst gewoon in een trein die niet eens reed haha. Uiteindelijk hadden we de goede te pakken en reden we 1,5uur richting Barca. Het weer was goed te doen, een lekker zonnetje maar niet te heet. Daar sprak ik met de groep af dat we elkaar 17.30 uur weer zouden zien. Ik ben samen met Sharon en Floor gaar shoppen. Al deden we zo hard ons best heb ik het maar op twee kledingstukken gehouden. Natuurlijk ook nog even een terrasje gepakt en lekker in het zonnetje gezeten. Om 17.30uur was iedereen netjes op de afgesproken plaats. Toen kwam ik op het denderende idee om even tapas te gaan eten, nu we toch in Spanje zijn he. Dat was alleen duuuur, en we wisten niet meer wie wat besteld had haha. Daarna weer terug met de trein waar de bewaking nog bijna moest gaan aanhouden omdat we met meerdere tegelijk door de poortjes heen gingen. Sja we hadden niet genoeg kaartjes, een kaartje was voor 5 personen, niet handig. We schrokken toen we het aantal mensen op het perron zagen. We hebben bijna 1,5 uur alleen maar gestaan op elkaar gepropt… lekker knus. Aangekomen in Blanes, eindelijk hebben we nog de bus terug gemist ook. Dan maar dat end terug lopen. Sjah en de jongens wisten wel even een weg terug die sneller zou zijn. Maar nee hoor we eindigde in een bos waar het alsmaar donkerder werd. Op een gegeven moment had iemand ons gered met zijn iPhone (wat zouden we zonder die techniek moeten he). Hij zag dat we veel te ver de andere kant op gelopen waren. De weg die we moesten volgen lag aan onze voeten. Maar dan moesten we eerst een veel te steile helling af. Die uitdaging gingen we natuurlijk niet uit de weg. Op slippertjes hebben we dat gedaan. Al zaten onze handen vol met doornen hebben we er smakelijk om gelachen. Voordat we naar het hotel gingen hebben we eerst nog even genoten van een van de misselijkmakende attracties op de kermis. Uiteindelijk waren we rond 23.00uur pas weer in het hotel. We waren gesloopt dus besloten even een dagje uitgaan over te slaan.

Kussiej