Mossel Bay - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Mossel Bay - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Mossel Bay

Door: S.C. de Looff-Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

16 September 2014 | Zuid-Afrika, Mossel Bay

Dinsdag 16 september

We waren na een onrustige nacht vroeg wakker. Na de spulletjes weer ingepakt te hebben ging mijn keukenprins weer heerlijke pannenkoeken bakken voor ons. We zaten nog even heerlijk te eten en te kletsen met andere reiziger sin de zon voor we opgehaald werden. De Baz Bus stond weer netjes op tijd klaar, poeh die zat lekker vol. Helaas moesten wij dus voorin kruipen tussen twee mensen in zonder beenruimte. Haha arme Patrick. Gelukkig gingen er binnen een uur alweer twee uit dus hadden we een beter plekje. De volgende stop ging bijna iedereen eruit dus nestelde wij met z'n tweeën lekker op de achterbank. De chauffeur dacht dat hij kon racen want hij ging ontzettend snel, zelfs de hobbels remde hij niet voor. Op de weg reed hij zelfs nog bijna een ontzettend grote baviaan over die de weg op rende. Wij waren voor we het wisten in Mossel Bay bij onze lodge; Santos Express Lodge, een trein op het strand. Haha zonder dat ik het wist had ik zelfs de honeymoonsuite geboekt, aaaahhhh. De kamer zag er prima uit, prachtig uitzicht over de zee en zelfs een privebalkon. Nadat we ons omgekleed hadden gingen we even naar het 'centrum' aangezien het helaas een beetje regende, bah. Erg frustrerend wanneer je de foto's uit NL ziet met de zon gggrr. Maar toch doen we nog steeds ons best ons paspoort kwijt te raken hoor zodat we hier wel moeten blijven haha. Na een uurtje gingen we terug om opzoek te gaan naar een restaurantje. Nu zit ik lekker in het cafe van de Santos Express aan een wijntje tussen de oudjes die bingo spelen whaha. Nu gaan we toch maar weg uit die vieze rookgeur en opzoek naar wat leukers. Fijne avond allemaal en jullie horen snel weer van ons. Morgen tot het eind van de dag zijn we hier dan gaan we alweer naar onze laatste bestemming; Kaapstad.