Nog geen cheeta :( - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Nog geen cheeta :( - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Nog geen cheeta :(

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

16 November 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Heyhoi allemaal, 11-11-2009

Ook vandaag weer werd ik heerlijk om 05.00 uur gewekt. Pff ik was best een beetje moe hoor :O. Maargoed bikkel en gewoon opstaan natuurlijk, en een bordje pap naar binnen duwen. Aangekomen bij plaats delict (gheghe :P) lag de rest nog te slapen, en hebben Marie en ik maar een start gemaakt met het maken van het cement. Na een halfuur kwam de rest aan. Rond een uur of negen ging ik samen met Emma naar Alldays omdat we ramen en deuren voor de stallen nodig hadden. Ppff wat een end om überhaupt uit het park te komen zeg. Het blijft mooi om steeds mijn eigen gamedrive te hebben ;). Natuurlijk greep ik ook nu weer even snel de kans om op internet te gaan. Terug gekomen was het alweer tijd voor de lunch. We hadden heerlijke pasta met vis hhmm. Na de lunch gingen we eindelijk op zoek naar Rebecca (de cheeta). Op het hoogste punt hadden we geen enkel signaal, dus reden we ‘even’ naar de andere kant van het park toe. Na heel wat gehobbel op de goede plek aan gekomen te zijn kregen we hier ook geen signaal :S. Bijna terug bij het huis kregen we er wel eindelijk een. Maar fijn genoeg ook het signaal van de Jakhals… en dan was het niet veilig genoeg om er even heen te lopen. Dan maar weer terug om te gaan bouwen. Anthony vroeg of ik het paard even wilde wassen. Gaat dat beest een slecht humeur hebben pfff :@. Hij probeerde alleen maar te bijten en irritant te zijn. Dat hield dus ook snel op. Ondertussen was het alweer eind van de dag. Ik vroeg of ik terug gebracht kon worden naar het kamp om even op te frissen… mocht ik zelf met de Landrover :D. Woehoeee ik mocht in een Zuid-Afrikaanse auto rijden. Nou rijd ik in Nederland al twee jaar de sterren van de hemel, dus kan ik het hier ook wel :P. Gheghe het ging echt vet makkelijk, ik reed alleen soms een beetje te veel aan de andere kant van de weg. Wel gek dat eigenlijk alleen het stuur aan de andere kant zit, de pedalen enz zitten gewoon op dezelfde plek. We aten rond een uur of zeven. Na nog wat spelletjes gedaan te hebben doken we om 22.00 uur ons bedje in.

Kusziezzzz van mij