Zondag zonder zon :( - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Zondag zonder zon :( - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Zondag zonder zon :(

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

16 November 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Heyhey! 15-11-2009

Heerlijk… toen ik vanochtend wakker werd (05.30 uur) ben ik lekker rustig wat gaan lezen. En na een heerlijke douche ontbijten en genieten van alle diertjes om mij heen. Rond een uur of tien gingen we die kant op. Daar heb ik alvast een start gemaakt met het uitzoeken van mijn foto’s zodat jullie straks niet na vijf minuten al in slaap vallen :P. Sjee dat is echt een klus opzich zeg… zooovééél :O! Voor de lunch ben ik nog even met Marie mee geweest om de waterplaatsen te checken. De eerste drie hadden we zo gevonden, maar de rest zijn we nooit aan toe gekomen, omdat we verdwaalde :P haha. Gelukkig waren we net op tijd voor de lunch. Daarna hebben we de paarden een kilometer verder gebracht waar ze lekker gras konden graven. De lodge die boven aan de berg ligt was eindelijk vrij dus mocht ik naar boven (A). Daar was namelijk een klein zwembad :). Er was lekker niemand (op de staf na) boven, dus kon ik heerlijk genieten en mijn ding doen. Het was een klein zwembad, maar met een geweldig uitzicht over het park. Rond half vijf ging ik weer terug om te douchen en te eten. Na het eten hebben we een lang potje scrabble gedaan. Hmhm ik heb een handicap, want Engels is niet mijn eerste taal :O. Gelukkig lukte het aardig. Ook al zouden ze mij van alles wijs kunnen maken :P. Rond negen uur lag ik lekker in mijn bedje… denkend aan wat de volgende dag brengen zal.

Kusjesss Sandra

  • 16 November 2009 - 22:36

    LE:

    Heel leuk allemaal! Misschien wel anders dan wat je erbij had voorgesteld, maar wel gaaf om te doen. Het uitzicht is prachtig en wakker worden naast de dieren is jouw ding :) Het zit er al weer bijna op dus geniet er nog even van! Je bent zeker een hoop ervaringen rijker.

    xxx

  • 18 November 2009 - 19:01

    Elly:

    Hoi Sandra,

    Zo te lezen heb je het nog steeds naar je zin. Als ik jou zo op de foto's zie in je zomerkleren en je hebt het er over dat het warm is, is dat heel wat anders als hier. Het is hier heel veel regen en storm. Geniet er nog maar van.

    Gr. Elly

  • 20 November 2009 - 13:20

    Ineke:

    Hoi Sandra,
    Nog even voor je weg bent uit Zuid-Afrika
    Hopelijk ben je goed aangekomen in je hostel in Joh.Burg en kun je daar nog even genieten.
    Hier alles geregeld voor je Kijk naar je uit !
    Veel liefs ma

  • 20 November 2009 - 14:05

    John:

    Hadie Sandra,

    Vlak voor je terugreis toch nog even een berichtje (misschien dat je in "Jo-burg" nog even tijd hebt om te computeren).
    Fijn dat je overmorgen weer thuis bent, maar ik kan mij ook voorstellen dat jij nu al zin hebt om weer terug te gaan. Als je zo terug kijkt zijn die 7 weken dit keer echt heel erg snel voorbij gegaan. Van al je verhalen lees/foto's heb ik zelf eigenlijk ook wel zin gekregen om eens naar Zuid Afrika te gaan (vooral volgende jaar in juni/juli).
    Aan de andere kant: hier zijn ook weer een heleboel leuke dingen te doen en je hebt natuurlijk al een paar spannende afspraken staan.

    Kortom: jammer dat het nu al voorbij is, maar ook leuk dat je zondag weer bij ons bent. Goeie reis en tot zondag!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 82496

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: