Regennn - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Regennn - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Regennn

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

18 Juli 2011 | Spanje, Blanes

17-07-2011

Hallowah!

Vandaag ging de wekker 08.30uur, om 09.00uur had ik met twee meiden afgesproken wat te aan ontbijten. De rest wilde graag nog even doorpitten. Die zouden we om 13.00uur zien om lekker naar het strand te gaan. Toen ik mijn gordijnen open deed kon ik wel janken zeg. Konden Julie dat weer niet in NL houden. Het ontbijt was beste lekker. Na het ontbijt weet ik niet eens meer wat ik gedaan heb haha. Om 13.00uur hadden we beneden in de hal afgesproken. Uiteindelijk kwamen de boys niet opdagen. Ohkoj no problem, dan maar even gezellig met de meiden lunchen. Het weer was nog steds koud en winderig, geen strandweer. Daarna gingen we even het centrum in, maar dat was snel niet leuk meer. Het kwam echt met bakken uit de hemel, damn he. Sjah we konden moeilijk eeuwen gaan wachten tot het ophield. Dan maar als een gek door de bui heen rennen, best verfrissend hoor gheghe. Daarna ben ik lekker onder een warme douche gesprongen. Dit keer hadden we om 20.00uur afgesproken om te gaan eten. Een goede keus, want het was uiteindelijk veel rustiger. Na gezellig wat nagatafeld te hebben spraken we af 23.30uur richting het centrum te gaan, daar zouden we Tommie ook zien. Voor die tijd hebben we gezellig op de kamer met zijn alle wat gedronken en gekletst. Het was gelukkig weer droog dus konden we gewoon met onze jurkjes over straat. Ook nu werden we weer van alle kanten belaagd door die proppers. Daar had ik alleen nu geen zin in dus trok ik de groep mee. Maargoed daaruit concluderen de proppers dan weer dat ik chagrijnig ben whaha die heb ik echt nog nooit gehoord :P. Bij een of ander tentje gingen we eerst nog even een drankje doen, en daar sloot Tommie ook aan, gezellig! Daarna zijn we naar Sunset gegaan waar we een kaartje kochten voor 10 euro incl 6 drankjes (shotjes, bier of win dus) en met dezelfde kaart hadden wij vrije entree bij Sala Vega. Het was een drukke maar gezellige boel en vooral verhollandsd allemaal. Een paar biertjes, wijntjes en shotjes verder gingen we door naar Sala Vega, die viel tegen. Al snel gingen we door naar een andere club Arena. Een gorte drukke club met leuke muziek. Is trouwens nog best lastig hoor om in je eentje 8 mensen een beetje in de gate te houden. Er was behoorlijk wat naar binnen gegoten, maaaaaar ik had 0,0 last van ze en ze luiusterde super :). Het was een latertje geworden, dus ik ben erg benieuwd wie er morgenochtend meegaat naar de markt.
Hopelijk is het weer morgen wat beter.

Xxx van mij

  • 18 Juli 2011 - 17:06

    Marit:

    Hee meis,

    leuk om zo je verhalen te lezen en je ervaring als "professionele" reisleider haha. Leuk je pony! Had m natuurlijk nog niet gezien haha. Maar je bent ook aan de 1-orige-bloem-oorbel gegaan zie ik :P.

    Veel plezier meis en wat betreft het weer: hier is het nog steeds kut en dat blijft de rest van de week zo, dus die jurkjes kunnen we hier wel vergeten :(.

    Xx!!

  • 18 Juli 2011 - 18:06

    PAPAJO:

    Hadie Sandra,

    Gaat goed zo te zien. Het weer niet helemaal oké? Slechter dan hier kan het niet zijn; al dagen veel regen, wind en echt warm is ook anders. Blijft voorlopig zo.
    (Na een paar dagen Baarle zijn we vandaag weer thuis gekomen.)
    Bevalt het reisleiden of is het inmiddel al reislijden geworden? Lijkt mij ook wel leuk, maar ja dan liever een andere bestemming en een andere groep (ik denk bv aan een verre bestemming, een week of 4 en een kleine groep van max. 2 personen).
    Heb je je eigen telefoonnummer nog of heb je een spaans kaartje gekocht?

    Groetjes John

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 82489

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: