De Markt - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu De Markt - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

De Markt

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

20 Juli 2011 | Spanje, Blanes

18-07-2011

Hey it’s me again!

Vandaag had ik weinig moeite met opstaan, al had ik een korte nacht. En ja hoor zoals verwacht had grotendeels het af laten weten. Ik zat uiteindelijk alleen met Merel en Samantha aan het ontbijt. Toen ik net opstond en naar buiten keek, weer regen gggrr :@. Maaaar toen we richting de markt liepen kwam steeds de zon even om het hoekje kijken, heerlijk. Het was een langte uitgestrekte markt met veel kleding en sieraden, echt wat voor mij. Toch heb ik mij netjes ingehouden haha. Bijna bij het hotel aangekomen kreeg ik het eerste telefoontje met excuses, en later binnen op mijn kamer aangekomen een smsje. Zoals afgesproken, ze luisteren goed naar me (A). We zouden 12.15uur met zijn alle naar het strand gaan, maar ook nu liet het weer het weer afweten. Dan maar even met zijn alle wat lunchen bij een Italiaan… heerlijk pasta! Toen lachte het geluk ons toe en zijn we snel naar het strand gegaan toen we zagen dat de zon toch doorbrak. Daar hebben we heerlijk een paar uurtjes liggen bakken. En wauw wat heb ik een mooie bruine kleur gekregen woehoee :D. Na ons weer lekker volgestouwd te hebben in de fruitschuur gingen de jongens voor ons allemaal Sangria maken. Ze kwamen uiteindelijk met een hele emmer aankakken haha. Het was lekkerder dan ik dacht, en nog met echt fruit ook. Daarna zijn we weer gaan stappen. Dit keer eerst naar Holland House. Ook weer 12 euries voor entree incl 6 drankjes en entree bij Arena. Holland House was echt saai. Dan maar even snel alle drankjes opdrinken en door naar Arena. Daar kwam een bekende DJ waar ik de naam alweer van kwijt ben haha. Over het algemeen was het best rustig. Veel mensen waren naar een feestje Millenium. Daar moest je gewoon 43 euro entree betalen, maar dan onbeperkt drinken. Haha nooit van mijn leven dat ik dat eruit haal. Het was weer een gezellige boel die avond. Van alles gebeurd, en wat hebben we weer gelachen gheghe. Morgen bij tijd opstaan voor ons dagje Barcelona.

Liefs mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 82492

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: