Bijna is het zo ver - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Bijna is het zo ver - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Bijna is het zo ver

Door: S.C. de Looff-Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

03 September 2014 | Nederland, Almere Stad

Hallo lieve allemaal!

Jaja, vrijdag is het zo ver. Dan reis ik samen met Patrick af naar mijn favoriete land; Zuid-Afrika. Aangezien ik smoorverliefd geworden ben op dit prachtige land, ben ik natuurlijk stiekem een beetje verplicht om mijn andere grote liefde hier kennis mee te laten maken ;). Wij waren er al snel uit dat het een actieve reis moest worden (hoe kan het ook anders he), waarbij we lekker ons eigen gang kunnen gaan. Met niet te vergeten natuurlijk een bezoek aan Ukutula, waar ik dus twee keer mijn vrijwilligerswerk gedaan heb. We hebben ervoor gekozen te gaan backpacken. We regelen van tevoren dus alleen de vlucht, een ticket voor hop-on hop-of bus en het treinticket om van Kaapstad terug te komen in Johannesburg. Tot nu toe zijn alleen de eerste vier nachten geregeld, erg spannend waar we de rest van de vakantie dus onze nachten zullen doorbrengen. Wij proberen hier regelmatig onze avontuurlijke verhalen te plaatsen. Maar niet teleurgesteld zijn wanneer wij te druk zijn met leeuwen knuffelen, mountainbiken, reizen of andere leuke dingen gheghe. Morgen samen nog even een dagje vrij om onze tassen in te pakken. Wat voor mij uiteraard een hele grote opgave gaat worden, tien paar schoenen gaat m natuurlijk niet woorden oohh. Tot snel, maar dan zal het zijn vanuit het -als ik de weersverwachting mag geloven- zonovergoten hete Johannesburg.

Liefs van ons!

  • 03 September 2014 - 15:43

    Brenda:

    Leuk leuk leuk!! Ik wens jullie een hele goeie reis maar vooral een hele fijne vakantie.. Geniet er samen lekker van! Wordt weer een avontuur om niet te vergeten ;-) ennuh laat die hakken maar thuis.. Hahaha hou ons op de hoogte! Groetjes! Kus

  • 04 September 2014 - 09:48

    Dominique:

    Hey Broer en Schoonzus,

    Heel veel plezier in Zuid-Afrika. Wij volgen jullie via de website, dus kom maar op met die reisverslagen :-) groetjes en veel liefs Kelly,Do &Isa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 82495

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: