Bijna bij de leeuwtjes - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Bijna bij de leeuwtjes - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Bijna bij de leeuwtjes

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

09 Oktober 2009 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hallo allemaal!

Hier even heel kort, want zit nu op het kantoor van Awesome Travel om de excursie te regelen. Over drie uurtjes ga ik eindelijk lieve leeuwtjes ontmoeten. Het is erg warm, maar nu goed uit te houden. Is gewoon even allemaal wennen. Wanneer ik op het project ben, kan ik niet veel op internet. Wanneer ik terugkom van de drie dagen Kruger zijn we nog even in Joburg, dus horen jullie dan zeker van mij. Oh enne ik heb trouwens gisteren een rups gegeten, ielgh beetje erg zout. Ook krododil en struisvogel, die waren best lekker. Nou ik moet stoppen, want er willen meer even op internet kijken. Tot snel!

Liefs Sandra

p.s. bedankt voor jullie lieve kaartjes

  • 09 Oktober 2009 - 08:24

    Marit:

    Oe spannend! Geniet ervan!

  • 09 Oktober 2009 - 09:43

    Ineke:

    Ja Sandra dat gaat goed daar.Als je maar niet denkt dat wij thuis ook moeten proeven hoor !
    Veel plezier! hopelijk heb je al een ander fototoestel kunnen regelen. Kuusie mama

  • 09 Oktober 2009 - 12:42

    Quint:

    zzozozo
    toe maar hoor (A)
    je vermaakt je wel zie ik(A)
    vind het leuk om elke keer een stukje van je te lezen wat je er allemaal doet(A)
    veel plezier die 3 dagen(K)

  • 09 Oktober 2009 - 16:48

    LE:

    Lekkerrrrrr hoor, haha. Ik zou dat waarschijnlijk niet opeten. Eindelijk naar de leeuwen :D ben benieuwd om daar wat foto's van te zien. Ook van het park :)

    Heel erg veel plezier en kijk een beetje uit dat je niet opgegeten wordt ;) x

  • 09 Oktober 2009 - 21:41

    John:

    Doe mij maar kangaroe, maar dan wel met een lekker sausje.
    Hoe zit ut met je fototoestel? Verhalen zijn mooi, maar we willen bewijzen zien!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 82580

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: