Bijna bij de leeuwtjes - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Bijna bij de leeuwtjes - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Bijna bij de leeuwtjes

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

09 Oktober 2009 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hallo allemaal!

Hier even heel kort, want zit nu op het kantoor van Awesome Travel om de excursie te regelen. Over drie uurtjes ga ik eindelijk lieve leeuwtjes ontmoeten. Het is erg warm, maar nu goed uit te houden. Is gewoon even allemaal wennen. Wanneer ik op het project ben, kan ik niet veel op internet. Wanneer ik terugkom van de drie dagen Kruger zijn we nog even in Joburg, dus horen jullie dan zeker van mij. Oh enne ik heb trouwens gisteren een rups gegeten, ielgh beetje erg zout. Ook krododil en struisvogel, die waren best lekker. Nou ik moet stoppen, want er willen meer even op internet kijken. Tot snel!

Liefs Sandra

p.s. bedankt voor jullie lieve kaartjes

• 09 Oktober 2009 - 08:24

Marit:

Oe spannend! Geniet ervan!

• 09 Oktober 2009 - 09:43

Ineke:

Ja Sandra dat gaat goed daar.Als je maar niet denkt dat wij thuis ook moeten proeven hoor !
    Veel plezier! hopelijk heb je al een ander fototoestel kunnen regelen. Kuusie mama

• 09 Oktober 2009 - 12:42

Quint:

zzozozo
    toe maar hoor (A)
    je vermaakt je wel zie ik(A)
    vind het leuk om elke keer een stukje van je te lezen wat je er allemaal doet(A)
    veel plezier die 3 dagen(K)

• 09 Oktober 2009 - 16:48

LE:

Lekkerrrrrr hoor, haha. Ik zou dat waarschijnlijk niet opeten. Eindelijk naar de leeuwen :D ben benieuwd om daar wat foto's van te zien. Ook van het park :)

Heel erg veel plezier en kijk een beetje uit dat je niet opgegeten wordt ;) x

• 09 Oktober 2009 - 21:41

John:

Doe mij maar kangaroe, maar dan wel met een lekker sausje.
    Hoe zit ut met je fototoestel? Verhalen zijn mooi, maar we willen bewijzen zien!!