Nog maar één weekje! - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Nog maar één weekje! - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Nog maar één weekje!

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

28 September 2009 | Nederland, Almere-Haven

Hallo allemaal,

Spannenddd :O. Jaja over precies 7 daagjes zal ik wel ontzettende buikpijn (van de spanning natuurlijk) hebben terwijl ik stresserig alles nog een keer nakijk om er zeker van te zijn dat ik niks vergeet. Heb ik wel echt die 10 paar -onnodige- shirtjes in mijn koffer gedaan, en weet ik zeker dat ik genoeg -veel te zware- toiletspullen mee heb.
Dan zal ik mijn oude vertrouwde stekkie voor zeven weken gaan inruilen voor het -nog onbekende- maar mooie zonovergoten Zuid-Afrika. De belangrijkste voorbereidingen zijn ondertussen wel getroffen. Zo kon ook ik natuurlijk niet onder de vaccinaties uitkomen. Ik heb er een tijd terug wel -alsof het niets is- zes mogen halen. Waar ik van die heerlijke stijve armen (is gelijk aan uren bankdrukken) van over hield, maargoed dat heb ik er dan wel weer voor over. De koffers zijn ook van zolder gekomen. Nu wordt het dan een hele puzzel om alles daar goed in te krijgen, met in mijn achterhoofd dat ik natuurlijk ook nog veel leuke souvenirs wil meenemen. Naast koffer inpakken, laatste paar daagjes werken, sporten en een laatste tandartsbezoekje heb ik gelukkig ook nog even tijd om mijn lieve vriendinnetjes gedag te zeggen waarna de week eigenlijk alweer veel te snel voorbij is.
Het komt nu allemaal zo dichtbij :D, daarom geniet ik er stiekem nu al een beetje van. Heerlijk die voorpret (A)!

Het eerstvolgende berichtje zal 6 oktober vanuit Johannesburg zijn… na een lange en vermoeiende maar waarschijnlijk goed verlopen vlucht. Hopend dat ik makkelijk de beschikking over Internet heb daar.

Tot volgende week!

Liefs Sandra

  • 28 September 2009 - 15:01

    Buurmeissie!!:

    IELLLLLLLL Prikken :(

  • 28 September 2009 - 15:07

    Leny & Dick:

    Hoi Sandra, het begint nu echt spannend te worden! Bij je eerste blog dacht ik nog: nou, dat duurt nog wel even en zo zie je maar: nu ga je over een week al weg...arme Edo...Zonder gekheid, we wensen je een hele goede reis en een fantastische tijd toe, veel lieve groeten en geniet vooral ook van de voorbereidingen!

  • 28 September 2009 - 15:20

    De Huisgenoten:

    Ook wij tellen de dagen af !!

  • 28 September 2009 - 17:24

    Luis Eduardo:

    En ik hier maar een beetje zitten studeren :P tis ook niet eerlijk. Ben echt jaloers op je.. :$

  • 28 September 2009 - 17:47

    Gillian Jongerius - :

    Jaaaaaaa nog maar 'n week!! :) Ik kan niet wachten!!!

  • 29 September 2009 - 09:59

    Laura:

    Hoi meis,

    Ik wens je heel veel plezier en succes, goede vlucht en kom gezond weer thuis.

    Liefs, Laura

  • 29 September 2009 - 15:10

    Ineke:

    Hi Sandra,
    Nog eventjes geduld hebben en lekker alles inpakken.Je zit er volgende week al !!!
    Dan wordt het stil hier in huis !!!
    Kus

  • 29 September 2009 - 15:42

    Debby:

    Ik wens je een super leuke trip toe. :D
    Ga je wel missen!! :(

  • 02 Oktober 2009 - 14:54

    Priscilla:

    Spannend meis!! Komt je vriend ook nog daarheen?

    xxx Je ex Tirolerhof collegaatje :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 82582

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: