Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

06 Oktober 2009 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Goedenavond allemaal,

jaja ik ben er eindelijk hoor (A).
Na afscheid genomen te hebben van mijn lieve vriendje en ouders ben ik vertrokken uit het regenachtige Nederland. De vlucht richting Zurich verliep lekker snel. Ik kreeg zelfs daar al wat lekker te eten. Jammer dat er op de vlucht alleen maar saaie zakenlui zaten, dus was er niet veel te kletsen. Op de luchthaven aangekomen kwam ik een wat ouder stel tegen di dezelfde kant op gingen. Gezellig gekletst en gewacht in de lange rij voor de volgende lange vlucht. Om klokslag 00.00 zat ik lekker aan mijn avondmaal. Ik dacht dat de vlucht saai zou zijn (ivm stille buurvrouw) maar gelukkig had ik een eigen schermpje voor mijn neus. Ik ging gewoon stuk in mijn eentje daar om de comedies haha :P! Uiteindelijk heb ik toch nog even lekker kunnen slapen. Toen ik wakker werd kon ik onder mij al de eerste afrikaanse landen voorbij zien komen. We landde precies om 9.00. Jammer dat ik daarna nog 40minh moest wachten op de trap om uit het vliegtuig te komen. Bij de paspoortcontrole notg bijna in de stress omdat ik helemaal geen papiertje had ingevuld voor mijn visa. Gelukkig bleek dat ook helemaal niet nodig. Het stress moment daarop volgend was het feit dat ik nergens Zurich op de borden van de bagage kon terug vinden. Gheghe maar bij toeval zag ik in een keer een oranje koffer voorbij komen gelukkig. Al snel had ik het bordje met Awseome Travel gevonden. Waar ook Melissa al stond (meisje die ik al via mail had leren kennen). De rest was allemaal duits. Na een aardig lange rit kwamen we aan bij het kleine maar gezellige hostel. Eerst even een verfrissende douche en daarna mijn eerste Zuid-Afrikaanse luch gegeten samen met Melissa voor wel... jaja hier komt ie... 3 euro. Haha heerlijk dat soort prijzen. Maargoed daarna zijn we lekker gaan shoppen. En ook daar ben ik goed geslaagd (A) en jaja niet schrikken rara wat heb ik gekocht?... en tas :$ sorry hihi. En toen kwam ik langs het internetcafe die elk moment dicht gaat. Nou dat is even genoeg voor vandaag. Ik ga nu even lekker niksen in het zonnetje. Morgen om 10.00 begint het echte programma.

Liefs Sandra xxx

  • 06 Oktober 2009 - 14:54

    Je Broertje:

    Na afscheid genomen te hebben van mijn lieve vriendje en ouders ????
    wat mis ik hier????
    maar je bent veilig aan gekomen toe maar(A)
    nou ik hoor het nog wel voor de rest van je
    maak er iets leuks van

  • 06 Oktober 2009 - 15:02

    Marit:

    Jeej! Nu gaat t echt beginnen! Fijn dat je goede vlucht gehad hebt en hou ons goed op de hoogte!!

    Xx

  • 06 Oktober 2009 - 15:12

    Leny:

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en een goede reis hebt gehad. Ben heel benieuwd naar het 'echte programma'
    Veel liefs, Leny & opa Dick

  • 06 Oktober 2009 - 15:26

    Elly:

    Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en dat je het al naar je zin hebt.

    Lieve groetjes Elly en Bert

  • 06 Oktober 2009 - 15:44

    LE:

    Gelukkig heb je een goede reis gehad en ben je heel aangekomen :D. Ik lees al dat je je plekkie hebt gevonden met zulke prijzen ;) Ik zal verder niks over je nieuwe tas zeggen, haha. We begrijpen elkaar wel. Als je maar wel rekening houdt met onze souvenirs :P Geniet ervan!

    Ek het jou lief (Afrikaans :P)
    xLE

  • 06 Oktober 2009 - 15:58

    John:

    Prima, dan zat je in het goede vliegtuig. Af en toe een beetje spanning hoort er trouwens wel bij (anders heb je na afloop ook niet veel om over te vertellen). Wordt nog interessanter als er een keer iets echt niet in orde is. Anyway: gewoon blijven lachen, want achteraf zijn het vaak de leukste herinneringen. Goed om vandaag even lekker uit te rusten. Ik neem aan dat je de komende dagen erg veel "voor de kiezen" krijgt.
    We blijven je volgen!

    Overigens: bij lunches van 3 euro is het toch maar goed dat je nog even wat immodium hebt meegenomen.

    Veel plezier.

  • 06 Oktober 2009 - 16:00

    Sharon:

    Gelukkig maar dat je reis zo goed is verlopen... En ook goed dat je geen stinkende mensen naast je had:P! Succes!!

    XX

  • 06 Oktober 2009 - 16:52

    Ineke:

    Hi Hi
    Blij dat ik je tel kreeg. Leek net alsof je naast me stond.Fijn dat het klikt met Melissa.Heb je je koffer al doorgespit?
    Dikke kus en tot mails
    Nu genieten dus........

  • 07 Oktober 2009 - 06:52

    Annelies:

    Tas?

  • 08 Oktober 2009 - 18:06

    Truus Helling:

    Heel veel succes en plezier een leuke pagina groetjes Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 82576

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: