Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Durban

Door: S.C. de Looff-Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

10 September 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Woensdag 10 september

Zelfs zonder wekker waren we al vroeg uit de veren. Jammer genoeg staat ons biologische klokje nog met die van onze wekkertijden in Nederland. Na het ontbijt trokken we onze hardloopschoenen aan en liepen nog even een rondje van ongeveer 5km hard. Wel vermoeiend voor de enkels zeg. Daarna moesten we snel douchen en omkleden om op tijd uit te kunnen checken. Daar was de eindprijs natuurlijk ook een lachertje, geweldig gewoon. We zochten een lekker plekje in de zon om even wat te lezen. Tegen lunchtijd bestelde we een lekkere salade. Toch even nog wat eten voor we de bus in stappen. Dik een uur later arriveerde de bus. Na gecheckt te hebben of iedereen er was vertrokken we. Hoe verder we gingen van Drakensberg hoe donkerder en kouder het werd, bah ppff. De reis ging uiteindelijk best snel en voor we het wisten werden we voor onze lodge; Happy Hippo gedropt samen met twee Belgische meiden en een andere Spaanse vrouw. Het inchecken duurde wel aardig lang. Na in de vorige lodge gebabbeld te hebben met verschillende andere mensen kozen we er voor om de derde nacht hier in Durban te cancelen en op eigen houtje met een touringcar richting Port Elizabeth te gaan. Hierdoor zouden we meer kunnen zien. Ondertussen heb ik eindelijk weer internet, dus tijd om mijn achtergebleven blogs te posten. Daarna maar eens opzoek naar wat eten hier in Durban.

• 10 September 2014 - 19:09

Brenda:

San&pat, wat een verhalen nu al :-) leuk leuk! nu al veel gedaan in die paar dagen! En jaaaa vooral die kleine diertjes knuffelen is erg schattig!!! Fijn dat alles goed gaat.. Geniet ervan! Kuss

• 10 September 2014 - 21:01

John:

Leuk hoor, elke dag wel een nieuwe verrassing.
    Maarre.... wat staat er eigenlijk op die foto?

• 12 September 2014 - 09:52

Marit: