Bbbbzzzzzt - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Bbbbzzzzzt - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Bbbbzzzzzt

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

02 April 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Joehoee!
Vandaag werd ik op tijd wakker voor het ontbijt. Nog voor ik me aangekleed had kwam Mabel me halen met de mededeling dat we vandaag weer cupteam waren. Zei ging vast met Chloé (andere teammaatje) de flesjes klaarmaken. De cups zijn zo lief wanneer je ze een flesje geeft totdat je ze moet stimuleren, dan worden ze helemaal gek. De gekste geluiden komen er uit en hier en daar verschijnt er weer een krasje bij op je armen of benen, geweldig :P. bij het ontbijt kwam Merijn (ook NL) naar me toe met de vraag of ik met hem en Katja meeging naar de markt. Ach ja waarom niet toch. Ik had nog niks gekocht dus. Tussendoor namen we afscheid van Mabel die om 12.00 uur opgehaald werd door PK, haha hij herkende me ook nog… grappig. Na een irritante rommelige cupinteractie met teveel gasten en te weinig vrijwilligers vertrok ik samen met Merijn, Katja, Andrea en Sakkie als chauffeur die kant op. Sakkie en Andrea gingen naar slangen of zoiets en wij gingen lekker shoppen. Of ik al niet genoeg had kocht ik nog meer leuke ‘onzin’. Wat was het toch weer leuk om eerst bijna afgezet en genakt te worden om er daarna toch met een goede prijs vandoor te gaan. Merijn kocht een taser haha vet goedkoop hier. Toen Andrea dat zag was hij natuurlijk ook gelijk verkocht. Nu maar hopen dat ze het mee naar Europa krijgen. Nadat we allemaal geslaagd waren reden we nog even naar de overkant, want jaja de wolken waren weer eens opengebroken. Daar kochten we allemaal een of meer meter touw van leer. Het is namelijk in op Ukutula om dat om je pols te hebben. Gewoon een simpel leren touw dat je een paar keer om je arm wikkelt en hupakee je hoort erbij zeg maar haha. Staat wel stoer hoor. Maargoed daarna reden we door naar een kleine shoppingmall omdat Sakkie daar pizza voor Vince en Hanzie moest halen. En sjah daar zag ik in een keer Mr. Price (een H&M met altijd 50% korting zeg maar), die konden Katja en ik niet overslaan natuurlijk. Ik kwam er niet uit voor ik iets gevonden had. Het was dus een geslaagde dag. In de auto riep ik iets te enthousiast en luid dat ik die taser wel eens wilde voelen. Andrea was gelijk niet meer te houden die zou het wel even doen hmhm. Ik kwam er niet meer onderuit. Terug gekomen waren ze al aan het eten, en ook daar werd de elektriciteitsshow aangekondigd :O. na het eten moest ik eerst in de gietende regen de cups voeden. Zo zielig hoe nat ze waren, en zo zielig hoe nat ik binnen een paar seconden was. Daarna liep ik richting de bar waar iedereen al klaar zat. Alleen was ik dat natuurlijk nog niet. Ik ging eerst maar even terug naar mijn huisje om tot bezinnen te komen of zoiets. Teruggekomen handelde we het maar ‘snel’ af. Ik liet het filmen, maar het duurde uiteindelijk erg lang voor ik Andrea toeliet. Het geluid alleen al jaagde me steeds de stuipen op het lijf wooooow. Hij deed het bij mijn kont, met het meeste vet gheghe. Voor ik wist was het gedaan, en echt waar het was werkelijk waar niks. Ik dacht echt -dit kan niet alles zijn-. Nog maar een keer aan de linkerkant proberen zonder mijn dikke vleece vest erover heen. Nee hoor, ik was gewoon teleurgesteld. Heel lief kreeg ik wel een gratis drankje van Andrea. Nadat een deel was weggegaan gingen we maar uit verveling met jachtgeweren spelen, haha ook leuk. En nee hoor niet geladen. Rond een uur of twaalf sloot Andrea de bar en gingen we film kijken waarna ik ging slapen. Oh nee ik keek eerst even snel mijn taserfilmpje haha te grappig.

Kusjes van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 82565

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: