Wéér thuis - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Wéér thuis - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Wéér thuis

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

07 April 2010 | Nederland, Almere-Haven

Hallo allemaal!

Ondertussen ben ik alweer een dagje thuis. Jammer dat ik in Zuid-Afrika weinig kans had om van internet gebruik te maken. Maar volgens mij hebben jullie wel kunnen zien/lezen hoe ik weer een onvergetelijke tijd op Ukutula heb gehad.
Van de hitte daar naar aardig fris hier. Toch heb ik weinig kans om eraan te wennen. Vrijdag pak ik dan nog een keer mijn wintersportspullen in om samen met een vriendin lekker tien daagjes richting Frankrijk te gaan. Nog even de sneeuw op zoeken. Dan is het reizen voor mij voorlopig toch echt even over. Wanneer ik namelijk terug ben begin ik aan mijn nieuwe school/werk :D!
Tot een volgende keer!

Liefs Sandra

  • 07 April 2010 - 07:46

    Die Vriendin:

    Jeeejjj ik ben al aan t aftellen en spullen bij elkaar aan t zoeken!!!!!!

  • 07 April 2010 - 15:10

    Leny:

    Ik heb ze allemaal achter elkaar gelezen en genoten van de verslagen! Veel plezier met je wintersportvakantie en heel veel succes met de nieuwe werk/studie situatie. X

  • 07 April 2010 - 15:20

    Ineke:

    Jaja weer ff thuis wassen,troep uitpakken en weer inpakken en dan ..... gaat ze weer !!!! Ik raak er zo langzamerhand gewent aan.Rest nog een vakantie om van te genieten en dan moet je toch echt aan de bak meissie. Liefs je mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 82554

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: