Wéér thuis - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Wéér thuis - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Wéér thuis

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

07 April 2010 | Nederland, Almere-Haven

Hallo allemaal!

Ondertussen ben ik alweer een dagje thuis. Jammer dat ik in Zuid-Afrika weinig kans had om van internet gebruik te maken. Maar volgens mij hebben jullie wel kunnen zien/lezen hoe ik weer een onvergetelijke tijd op Ukutula heb gehad.
Van de hitte daar naar aardig fris hier. Toch heb ik weinig kans om eraan te wennen. Vrijdag pak ik dan nog een keer mijn wintersportspullen in om samen met een vriendin lekker tien daagjes richting Frankrijk te gaan. Nog even de sneeuw op zoeken. Dan is het reizen voor mij voorlopig toch echt even over. Wanneer ik namelijk terug ben begin ik aan mijn nieuwe school/werk :D!
Tot een volgende keer!

Liefs Sandra

• 07 April 2010 - 07:46

Die Vriendin:

Jeeejjj ik ben al aan t aftellen en spullen bij elkaar aan t zoeken!!!!!!

• 07 April 2010 - 15:10

Leny:

Ik heb ze allemaal achter elkaar gelezen en genoten van de verslagen! Veel plezier met je wintersportvakantie en heel veel succes met de nieuwe werk/studie situatie. X

• 07 April 2010 - 15:20

Ineke:

Jaja weer ff thuis wassen,troep uitpakken en weer inpakken en dan ..... gaat ze weer !!!! Ik raak er zo langzamerhand gewent aan.Rest nog een vakantie om van te genieten en dan moet je toch echt aan de bak meissie. Liefs je mams