Bye Ukutula :'( - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Bye Ukutula :'( - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Bye Ukutula :'(

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

02 April 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

02-04-‘10

Heyhey!
Vandaag werd ik wakker met hetzelfde treurige uitzicht als gisteren, regen regen regen en nog meer regen bah zeg. Als ik regen wil blijf ik wel in Nederland hoor. Maargoed we moeten er maar het best van maken vind ik. Ik was net aangekleed toen Marijn vertelde dat ze net een lionwalk begonnen waren. Het mag dan wel regenen en ik mag dan wel geen regenjas meegenomen hebben (beetje dom van mezelf) maar ik wil best nog een keer mijn leeuwtjes ‘uitlaten’. Samen met Chloé en wat gasten gingen we lekker midden in de regen met de nog nattere ondergeregende beestjes wandelen knuffelen en spelen. Jammer dat de foto’s zo somber zijn. Teruggekomen stond het ontbijt al op ons te wachten. Ik voelde mezelf ondertussen niet lekker, aan de ene kant had ik het warm, maar mijn kleding was echt helemaal doorweekt. Samen met Chloé en Katje bleef ik nog even in de eetzaal hangen om wat thee te drinken en op te warmen. Toch moesten we door de regenbui naar ons huisje terug om onze bagage daaruit te halen voor nog meer gasten. Ik besloot maar even binnen te blijven om op te drogen. Rond een uur of twaalf ging ik toch maar eens terug richting de keuken omdat de rest weg ging. En maar wachten en wachten daar, maar een uur later was er nog niemand. Toch maar even bellen. Een vrijwilliger vloog namelijk al rond een uur of vier. Blijkt dat ze dat bij Awesometravel niet eens wisten. Nou hehe iets voor tweeën kwamen ze aankakken hoor. Echt vervelende voor dat meisje die zou echt d’r vlucht gaan missen. Na iedereen uitgezwaaid te hebben kleedde ik me nog even om. Na nog even een spelletje met Marijn, Katja en Fabien gedaan te hebben stonden Hansie en Vince al te popelen om ons weg te brengen. We waren al best snel op het vliegveld. Hansie en Vince waren zo gezellig om ook uit te stappen en helemaal mee naar binnen te gaan. Daar hebben we nog even wat gedronken voor ik wegging. Haha en nee niet met het vliegtuig, want ik ben er nog steeds :P. in de eerste week met de kids heb ik docenten leren kennen die mij bij hun thuis uitgenodigd hadden in Johannesburg. Ze zouden me dan daar vanalles laten zien. Nou leuk toch. Na een tijdje zag ik ze staan. Na afscheid van Vince, Hansie en Merijn genomen te hebben gingen we weg. Ze hadden het plan om ergens wat te gaan eten. Dat deden we in The Emperors Palace, een klein Las Vegas zeg maar. Ik keek echt mijn ogen uit Daar hebben we eerst lekker vis gegeten. Dat eten ze altijd op goede vrijdag, haha wist niet eens dat het goede vrijdag was joh :O. daarna hebben we natuurlijk even een gokje gewaagd, maar niet alles kan altijd goed gaan dus die miljoen heb ik niet binnen kunnen halen. Daarna gingen we naar hun huis waar ik nu even kan internetten. Morgen gaan we ook wat leuks doen, maar eerst kijken we naar het weer.

Kus van mij

  • 03 April 2010 - 09:18

    Marit:

    Wat leuk weer een paar verhalen, alleen jammer van de regen.. Hoop dat je laatste paar daagjes nog lekker zijn!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 82547

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: