Stomme regen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Stomme regen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Stomme regen

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

02 April 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

01-04-‘10

Hallo allemaal!
Vandaag werd ik wakker door het getik van de regen op het dak. Toen ik uit het raam keek schrok ik echt, het regende echt pijpenstelen, niet leuk! Mijn laatste hele dag hier had ik liever niet zo gehad. Na het ontbijt hielp ik samen met Chloé in de keuken. Tussendoor moest ik voor mijn laatste nacht verhuizen naar de buren omdat er gasten in mijn huisje kwamen. Acht ja ik moest toch snel inpakken. Alles paste nog helemaal top, wat een uitvinding die tas in plaats van een zware koffer. Daarna wilde we een poging wagen om een film te gaan kijken in de conferenceroom. Net toen alles klaar stond kwam Hansie aan met de mededeling dat hij een koe moest ophalen. En daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen he. Samen met drie andere gingen we lekker in de kou dicht op elkaar op een matras achter op de bakkie zitten. Het was best een endje rijden over erg veel hobbels. Ik mag dan wel met mijn tere billetjes op een matras zitten,maar mijn rug leunt nog net zo hard tegen de ijzeren bakkie, niet lekker dus. De koe hadden ze al aan de weg gelegd dus was hij zo opgeladen. Op de terugweg hadden we ook nog geluk, het was even droog. Teruggekomen miezerde het alleen een beetje. Poging nummer twee mislukte ook om een film te kijken, we liepen nog niet goed en wel terug die kant op toen Hansie me riep voor een quaddrive. Kom maar op dacht ik. Samen met Katja, Marijn, Chloé en Fabiën gingen we rijden. Ook al zei Gillian dat Hansie rustig moest doen deed hij dat niet echt haha. We namen de wildste wegen en reden zo hard als we konden. Tussendoor lekker driften, wat mij bijna een ongeluk bezorgde haha. Heel stoer heel hard gassen en dan net even te enthousiast op de achterrem drukken woehoeee maar ik leef nog. Tegen de tijd dat we terug waren had het weinig zin meer om nog een film te starten, want het was al zo’n beetje etenstijd. Na het avondeten ben ik nog even gaan douchen om daarna richting de bar te gaan. Het was erg rustig en vooral koud. Na een paar uur vond ik het ook wel leuk geweest en ging naar bed. Mijn laatste nachtje slapend met het achtergrond geluid van brullende leeuwen, wat ga ik dat missen zeg.

Kusjes van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 82551

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: