Dagje samen - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Dagje samen - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Dagje samen

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

13 Januari 2013 | Colombia, Cartagena

Vrijdag 11 januari

Vandaag waren we wat laat bij het ontbijt waardoor we nogal gehaast aan ons ijtje met fruit zaten. Om 09.00 uur vertrokken we met de groep om een stadswandeling te doen met gids. Na de eerste paar bochten keken win elkaar met een big smile aan, haha dit hadden we allemaal al gezien de avond ervoor. Dus kozen wij ervoor na anderhalfuur lekker op een terrasje wat te gaan drinken en daarna zelf verder te gaan. Aangezien we nog steeds op zoek waren naar fietskleding namen we een taxi naar een shoppingmall. Viel best tegen. Zag er van buiten grootser uit dan het werkelijke was. Uiteindelijk wel daar een paar typisch Colombiaanse schoenen gekocht. Dat wil zeggen sleehakken, jaja ik ben over gheghe. Wat de shoppingmall dan weer wel had was een Amerikaanse vreetschuur. Een zitgedeelte met rondom fastfood ketens. Na een middagje slenteren en schrikken van de tog nogal dure kleding was hetbtijd om terug te gaan naar het hotel voor een lekker koud drankje op het terras. Toen de avond naderde namen we een douche en gingen saampjes op zoek naar een leuke eetgelegenheid. Met mijn nieuwe schoenen en dankzij Pat goed gematcht shirtje. Onderweg liepen we langs een winkeltje met allemaal fleurige kleding, wat we die middag nogal miste. Ja hoor nog net voordat de winkel dicht ging sloeg ik nog even mijn slag. Ooohhh ik ben best erg, maar hallow mijn vent helpt me er wel een handje bij haha. Daarna vonden we een leuk en apart tentje waar we lekker gegeten hebben. Na nog een wijntje op het terras was het weer bedtijd. Morgen lekker boottochtje maken namelijk, zin in!