Nog een keer! - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Nog een keer! - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Nog een keer!

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

09 Maart 2010 | Nederland, Almere-Haven

08-03-‘10

Goedemiddag allemaal!
Jaja zo snel hadden jullie het niet verwacht he. Maar ik heb slecht nieuws, ik ben heel ziek… ik heb de ongelooflijke -aanstekelijke- reisziekte :O. Symptomen: alles op alles zetten om dit koude kikkerlandje te ontvluchten en denken over weggaan zo gouw je thuis bent. In plaats van gisteren gelijk al mijn spullen op te ruimen van de wintersport ben ik als een gek op internet gaan zoeken naar een ‘oude’ nieuwe reis. En vandaag heb ik alles geregeld en geboekt. Nu ik nog tijd ‘over’ heb. Ik kon het niet laten maar aankomende zondag 14 maart vlieg ik ’s avonds 19.10 uur de lucht in om een dag later weer te landen in het zonnige Zuid-Afrika. Ohh ja ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om deze kans te laten lopen. Voor drie weken zit ik weer heerlijk tussen de leeuwen! Flesjes geven aan de cubs… dode dieren ophalen voor de grote leeuwen… en vooral weer genieten.
Vanmiddag ben ik dus maar even naar de stad gegaan om van de winterkleding naar de zomerkleding te kunnen stappen. De net leeggehaalde tas kan ik weer opnieuw gaan vullen.
Zelf moet ik ook nog even aan het idee wennen, maar ik heb er superveel zin in. Ik hoop dat jullie snel weer wat leuke verhalen kunnen lezen. Geen bergen met sneeuw en rood dik skipak, maar leeuwen, zomerkleding en veel zon. Tot snel!

Lieve groetjes Sandra

• 09 Maart 2010 - 14:55

Sharon:

Zo gaaf!!

• 09 Maart 2010 - 15:28

Gillian:

Ohhhhhhhhhhhh das ook niet eerlijk!!!!!!!

IK WIL OOK!!!!

Doe ze allemaal de groetjes van me! En wil je nog even aan Gill vragen of ze mn foto's op n cdtje wil branden? Ik wil er eventueel wel voor betalen.

Have fun meid! xx

• 09 Maart 2010 - 23:54

John:

Inderdaad: het is niet eerlijk verdeeld in de wereld.