Nog een keer! - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Nog een keer! - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Nog een keer!

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

09 Maart 2010 | Nederland, Almere-Haven

08-03-‘10

Goedemiddag allemaal!
Jaja zo snel hadden jullie het niet verwacht he. Maar ik heb slecht nieuws, ik ben heel ziek… ik heb de ongelooflijke -aanstekelijke- reisziekte :O. Symptomen: alles op alles zetten om dit koude kikkerlandje te ontvluchten en denken over weggaan zo gouw je thuis bent. In plaats van gisteren gelijk al mijn spullen op te ruimen van de wintersport ben ik als een gek op internet gaan zoeken naar een ‘oude’ nieuwe reis. En vandaag heb ik alles geregeld en geboekt. Nu ik nog tijd ‘over’ heb. Ik kon het niet laten maar aankomende zondag 14 maart vlieg ik ’s avonds 19.10 uur de lucht in om een dag later weer te landen in het zonnige Zuid-Afrika. Ohh ja ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om deze kans te laten lopen. Voor drie weken zit ik weer heerlijk tussen de leeuwen! Flesjes geven aan de cubs… dode dieren ophalen voor de grote leeuwen… en vooral weer genieten.
Vanmiddag ben ik dus maar even naar de stad gegaan om van de winterkleding naar de zomerkleding te kunnen stappen. De net leeggehaalde tas kan ik weer opnieuw gaan vullen.
Zelf moet ik ook nog even aan het idee wennen, maar ik heb er superveel zin in. Ik hoop dat jullie snel weer wat leuke verhalen kunnen lezen. Geen bergen met sneeuw en rood dik skipak, maar leeuwen, zomerkleding en veel zon. Tot snel!

Lieve groetjes Sandra

  • 09 Maart 2010 - 14:55

    Sharon:

    Zo gaaf!!

  • 09 Maart 2010 - 15:28

    Gillian:

    Ohhhhhhhhhhhh das ook niet eerlijk!!!!!!!

    IK WIL OOK!!!!

    Doe ze allemaal de groetjes van me! En wil je nog even aan Gill vragen of ze mn foto's op n cdtje wil branden? Ik wil er eventueel wel voor betalen.

    Have fun meid! xx

  • 09 Maart 2010 - 23:54

    John:

    Inderdaad: het is niet eerlijk verdeeld in de wereld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 82567

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: