Lionwalk - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Lionwalk - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Lionwalk

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

18 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

18-03-‘10

Hallo allemaal!
Vandaag werd ik best vroeg wakker door de felle zon die al door het raam scheen. Toen ik een stap buiten zetten smolt ik al zowat weg. Aan het ontbijt zag ik dat de docenten internet op hun laptop hadden met net zoiets als in Oostenrijk. Daar mocht ik gelukkig gebruik van maken waardoor ik jullie eindelijk wat kon vertellen en laten zien. De rest ging op een game drive dus had ik even lekker twee uurtjes vrij. Die benutte ik door lekker in het zonnetje wat te gaan lezen. Vervolgens deden we een hindernisbaan, maar omdat het zo heet was deden we het rustig. Een baan die ik nog wel eens alleen wil doen ipv hardlopen. Nadat ze lekker door de modder gerold hadden en gezwommen hadden we een heerlijke lunch. We konden onze eigen sandwitch samen stellen… heerlijk. Na de lunch hadden ze eindelijk de lang verwachtte cup interactie. Best zielig voor die lieve kleine poesjes… ze worden overal aangeraakt dus worden ze een beetje geïrriteerd. Daar heb ik mijn eerste krasjes opgelopen. Daarna opende we de taxshop voor ze waar ze wat drinken en snoep konden kopen. Daar stond ik dan als rekenwonder haha :P. Daarna heb ik weer even vrij gehad. Toen ben ik eindelijk eens naar mijn oude leeuwtjes terug gegaan, maar sjee wat zijn die gegroeid zeg. Zo schattig zijn ze niet meer. Eentje vond mijn cameratasje zo lekker dat hij er een stuk van op gegeten heeft. Om vijf uur ging ik mee met de lionwalk. Dat is iets nieuws waarbij gasten een wandeling maken met een groep leeuwen (mijn oude kleintjes). Dat was zo mooi om te zien en doen. Leeuwen in het ‘wild’, haha ze gingen echt helemaal los. Rennen en vechten enz. Bij een klein watertje bleven we wat langer en gooide de gids steeds kippen in het water. Het waren net hondjes zoals ze erachteraan rende. Ik weer veel te enthousiast met eentje spelen, duwde mijn hand in z’n mond en haalde zo mijn vinger aan zijn scherpe hoektand open. Vanaf dat moment bleef hij terugkomen om even op me te springen of iets haha. Terug gekomen was het al diner tijd. Nu heb ik nog even de kans gekregen nieuwe foto’s en verhaal op internet te zetten. Straks hebben we een talentenshow waarbij ik ook iets geks ga doen, ik weet alleen nog niet wat. Hopelijk kan ik jullie snel weer iets laten horen. Alleen is dat moeilijk te zeggen omdat het internet hier gewoon erg slecht is.

Lieve groetjes Sandra

  • 18 Maart 2010 - 18:00

    Sharon:

    Wat een coole foto's! X

  • 19 Maart 2010 - 09:48

    John:

    Ik ben weer helemaal bijgelezen. Mooie verhalen allemaal.
    Dat laatse geldt ook voor de foto's; zien erg erg goed uit. Heb toch een beetje spijt dat ik niet ben meegegaan.

    Groeten,
    John

  • 19 Maart 2010 - 09:48

    John:

    Ik ben weer helemaal bijgelezen. Mooie verhalen allemaal.
    Dat laatse geldt ook voor de foto's; zien erg erg goed uit. Heb toch een beetje spijt dat ik niet ben meegegaan.

    Groeten,
    John

  • 19 Maart 2010 - 13:39

    Robert Takken:

    Even voorstellen, ik ben een directe, bevriende, collega van je vader en hij vertelde vol enthousiasme over jouw ervaringen. Ik ben natuurlijk meteen gaan kijken en "WOW" wat een gave dingen beleef je daar !! Onzettend leuk om te zien en te lezen.

    Heel veel plezier nog en blijf deze prachtige ervaringen koesteren.

    Vriendelijke groeten;

    Robert

  • 22 Maart 2010 - 13:30

    Angelique:

    hoorde van je mams dat je weer op pad was gegaan.
    Jammer dat het skiën minder was maar dit ziet erg toch allemaal wel weer heel leuk uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 82561

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: