Nieuwe kids - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Nieuwe kids - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Nieuwe kids

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

22 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

19-03-‘10

Hallo lieve jullie!
Gisteren heb ik dus wel wat grappigs gedaan ’s avonds. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar aan het eind van de act hadden drie kinderen zwarte strepen op hun ogen. Daarna was ik best moe dat ik naar bed ging. Vanochtend werd ik rond half acht wakker. Precies op tijd voor het ontbijt. Na het ontbijt met heerlijke wentelteefjes gingen deze kids weer weg. Dat was rond half tien, nu hadden we tot elf uur de tijd voor onszelf. Omdat het weer lekker koel was nam ik de kans weer om een stukje hard te lopen. Dit keer wilde ik wat nieuws proberen om het wat moeilijker voor mezelf te maken. Ik nam de hoofdweg naar de uitgang en weer terug. Heen is ongeveer 4.7 km, en ik deed er 55 minuten over, dus reken maar uit ;). Apple de gekke Jackrussel heeft me een hele tijd gezelschap gehouden haha. Daarna heb ik mezelf snel gedoucht, en toen kon ik gelijk door naar de nieuwe groep kids. Ik had het niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik vind het leuk met kids te werken. Volgende week ‘moet’ ik ook helpen omdat er dan twee hele grote groepen komen die dan overlappen. Met de rangers heb ik al besproken dat ik zelf mag bepalen wanneer ik een keer ranger/kitchen of cupteam wil zijn. Dus euh als er weer dirty klusjes zijn… kom maar op. Deze kids waren echt gelijk fan van mij haha… zo leuk. Sandra dit Sandra dat. Eerst deden we weer de hindernisbaan, dit keer had ik mijn eigen groepje… haha ik deed ook mee. Vervolgens maakte ik met mijn groep een krijgerslied of zoiets. Te grappig, zo creatief zijn ze zeg. Uiteindelijk hadden we er echt een hele performance van gemaakt. Daarna deden we de Liontour. Ondertussen lekker lol maken. Voor we gingen eten lieten we ons krijgerslied aan de andere groep zien, duidelijk dat wij beter waren :P. We hadden dit keer spaghetti bolognese op het menu… even mij ogen sluiten en ik zat weer in Oostenrijk zeg maar. Na het eten hadden we showerhour om daarna een night drive te doen. Tijdens de nightdrive zagen we best veel dieren. Echt super om te doen. Met een groot licht opzoek naar game. We zagen hoe een struisvogel zijn nest beschermde en hoe hartebeest vluchtte voor onze auto. Na ongeveer anderhalfuur waren we weer terug en was het bedtijd voor de kids. Ikzelf kon ook wel een goede nachtrust gebruiken, want er stond veel op het programma voor de volgende dag en naast dat was het een geweldige groep maar erg vermoeiend.

Goertjes van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 82568

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: