Even tussendoor... - Reisverslag uit San Agustín, Colombia van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Even tussendoor... - Reisverslag uit San Agustín, Colombia van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Even tussendoor...

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

01 Januari 2013 | Colombia, San Agustín

Hallo allemaal,

hier even een kort klein berichtje van ons. We zitten namelijk al een tijdje zonder internet, dus kunnen jullie niet trakteren op onze wilde verhalen. En een usb als modem is niet alles natuurlijk.

We zijn via Villavieja naar San Agustin gereisd, waar wij oud en nieuw zullen vieren. Dat gaan wij over een paar uur doen, jullie zitten zelfs al in 2013. Best raar, wij genieten nog even 6 uur langer van dit jaar.

Wij hopen over een paar dagen weer wat meer te kunnen posten, dan zijn we in Popayan. We zijn benieuwd. We genieten beide elke dag van alle moois wat wij tegenkomen in dit land, en we zijn nog maar net begonnen. Tot snel!

Liefs xx van ons

Do en Kel

• 02 Januari 2013 - 17:42

Johan De Nooij:

Sandra & Patrick,

De beste wensen vanuit Almere. Vooral goede gezondheid en geniet van alle dagen die nog gaan komen.

Johan