Cali - Reisverslag uit Cali, Colombia van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu Cali - Reisverslag uit Cali, Colombia van Sandra Cerena Looff-Landkroon - WaarBenJij.nu

Cali

Door: S.C. Landkroon

Blijf op de hoogte en volg Sandra Cerena

05 Januari 2013 | Colombia, Cali

Vrijdag 4 januari

Vandaag ging de wekker om 08.00 uur. Ik had heerlijk geslapen. Maar mijn wederhelft heeft al paar dagen last van buikkrampen, dus die nachtrust was wat minder. Even snel inpakken en luchtige kleding aangetrokken en toen met al ons hebben en houden op naar het ontbijt. Het ontbijtje moest even met wat tempo naar binnen gewerkt worden want de bus stond alweer klaar om te vertrekken. We reden een kleine anderhalfuur. We zouden een stop maken bij een indianenmarkt... Leukkkk dacht ik. Haha maar alles behalve indiaan was er aan die markt. Erg jammer! Wel weer leuke andere kleine winkeltjes met schoenennnnn. Pat ging op jacht naar nieuwe nikes aangezien ze hier de helft goedkoper zijn. En ik naar mooie stilleto's. Bij het passen verloor ik gelijk al mijn eerste nagel gvd, slecht hoor ppff. Na de supermarkt onveilig gemaakt te hebben gingen we richting de bus. En na nog een kort ritje en wat verdwalen kwamen we aan in Cali. We hadden maar kort de tijd want om 15.30 uur werden we door taxi's opgehaald om naar een salsales te gaan. Haha dat was een leuke ervaring. De dansleraar Jonathan sprak gelukkig engels, dus het was goed te volgen. We leerde alleen de basispasjes, dus weinig nieuws voor mij. Wel leuk om de rest te zien klungelen gheghe. Mijn kerel moest even wennen, maar hij kon het prima hoor. Terug in het hotel was het weer even typtijd. We zouden om 19.30 uur vertrekken voor het avondeten, dus voor die tijd even douchen na al dat gedans in de hitte. 's Avonds gingen we met een klein groepje wat eten bij een restaurant in de buurt. Ik had een heerlijke salade met gorgonzola en biefstuk, hhmm. Daarna zijn we naar een speciaal winkeltje gegaan met exclusieve spulletjes. Erg mooi, maar daar zat natuurlijk een minder aantrekkelijk prijskaartje aan. Ik had twee dingen gepast, maar kon me inhouden en ging met een blije portemonnee weer naar buiten haha. Toen was het alweer bedtijd.
We moesten even wennen aan de sfeer hier in Cali. Niet echt gezellig. De mensen waren nogal stug. Op straat voelde we een soort dreiging wat geen fijn gevoel gaf. Chaotisch en druk. We mochten na 18.00 uur ook niet meer in een bepaald gebied komen omdat dat te gevaarlijk zou zijn. Nergens last van gehad tijdens ons verblijf hoor, maar gewoon anders dan wat we tot nu toe gezien en meegemaakt hadden. Morgen op naar de haciënda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra Cerena

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 82508

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 24 September 2014

Backpacken in Zuid-Afrika

26 December 2012 - 17 Januari 2013

Rondreis Colombia

15 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Reisbegeleidster bij Simbo

14 Maart 2010 - 05 April 2010

Ukutula: Place of Quiet

05 Februari 2010 - 07 Maart 2010

Zell am Ziller (Skilerares bij Schischule Lechner)

05 Oktober 2009 - 22 November 2009

Lion Breeding & Research / Cheetah Conservation

02 December 2007 - 29 Maart 2008

Gerlos (Skilerares bij Michi's Schischule)

Landen bezocht: